a
444 51 44
Çağrı Merkezi
Share
Sık Sorulan Sorular

1.Belediye'ye Ait Bütün Borçlarımı ( Emlak, İlan-Reklam, Katılım, ÇTV vb. ) Nasıl Sorgularım?
www.malatya.bel.tr İnternet sitemizin e-belediye bölümünden ya da 444 51 44 no’lu iletişim merkezimizden borçlarınızı sorgulayabilirsiniz.

 

2. Ani Su Kesintileri Hakkında Nereden Bilgi Alabiliriz?

Arızadan dolayı meydana gelen ani su kesintileri hakkında www.maski.gov.tr adresinden ve 185 no’lu iletişim merkezimizden bilgi alabilirsiniz.

 

3. Programlı Su Kesintilerini Öğrenebilir Miyiz?
Programlı su kesintileri için; www.maski.gov.tr Maski Genel Müdürlüğü internet sitesi ya da 185 no’lu iletişim merkezimizden öğrenebilirsiniz.

 

4. Kanal Tıkanıklıklarını ve Benzeri Kanal Arızalarını Hangi Birime Bildirmeliyim?
Su ve kanal şebeke arızalarını 185 no’lu iletişim merkezimize bildirebilirsiniz.

 

5. Binama Kanal yada Elektrik Bağlatmak için Yolda-Kaldırımda Kazı Yapmam Gerekiyor. Ne Yapmalıyım?
Bu gibi durumlarda 444 51 44 no’lu iletişim merkezimizden bilgi alabilirsiniz.

 

6. Kent Genelinde Yol, Asfalt ve Benzeri Sathi Kaplamaların Onarılması için Talebimizi Hangi Birime İletebilirim?
Talep ve önerilerinizi 444 51 44 no'lu iletişim merkezimize iletebilirsiniz.

 

7. Kent Ulaşımı İçin Hat ve Sefer Saatlerine Yönelik Bilgileri Nereden Edinebilirim?
Otobüs ulaşımı için Motaş Genel Müdürlüğü’nün www.motas.com.tr internet adresinden öğrenebilirsiniz.

 

8. Tıbbi Atıkların Bertarafı Konusunda Hangi Birime Başvurabilirim?
Tıbbi atıkların toplanması, taşınması ve bertarafı için 444 51 44 no’lu iletişim merkezimizi arayabilirsiniz.

 

9. Hafriyat Toprağı, İnşaat/Yıkıntı Atıklarının Bertarafı için Hangi Birime Başvurabilirim?
İnşaat atık ve hafriyat ile ilgili ayrıntılı bilgilere ulaşmak için 444 51 44 no’lu iletişim merkezimizi arayabilirsiniz.

 

10. Haşere Ve Kemirgen Mücadelesi İçin Yardım Alabilir Miyim?
İlaçlama çalışmalarına yönelik öneri ve talepleriniz için 444 51 44 no’lu iletişim merkezimizi arayabilirsiniz.

 

11. Düzenli Çalışmadığını Düşündüğümüz Sinyalizasyon Sistemi Hakkında Hangi Birime Bildirim Yapabiliriz?
Kavşaklar veya yaya geçitlerindeki düzenli çalışmayan sinyalizasyon noktalarını 444 51 44 no’lu iletişim merkezimizi arayabilirsiniz.

 

12. Bakamayacağım Köpeğimi Belediyeye Ait Bir Barınağa Teslim Edebilir Miyim?
Evcil hayvanlarınızı sokak yerine Belediye’ye ait Hayvan Barınma ve Bakım Merkezi’ne bırakabilirsiniz. Buraya teslim edeceğiniz evcil hayvanlar aşıları yapıldıktan sonra bir başkasına sahiplendirilmektedir.

 

13. Malatya Belediyesine Ait Kültürel Aktiviteleri Hangi Sitelerden Takip Edebilirim?
Belediyemizin internet sitesi www.malatya.bel.tr sitesi kültür sanat alt menüsünden takip edebilirsiniz.

 

14. Belediyeye İş Başvurusunu Hangi Birime Yapabilirim?
İş başvurularınızı belediyemiz İnsan Kaynakları Müdürlüğü’ne ve Süper Hizmet Masası’na yapabilirsiniz.

 

15. Çevreyi Rahatsız Eden Sahipsiz /Başıboş Kedi ve Köpekler İçin Hangi Birime Bildirimde Bulunabilirim?
Sahipsiz ve çevreyi rahatsız eden/ başıboş kedi ve köpekler için 444 51 44  no’lu iletişim merkezimize bildirebilirsiniz.

 

16. Belediyenizin Meslek Edindirme ve Hobi Kursları Bulunuyor Mu?
Belediyemiz Sanat Merkezi ve Çok Amaçlı Sosyal Tesisleri bünyesinde çeşitli konularda ücretsiz kurslar düzenlemektedir. Meslek Edindirme Kursları hakkında detaylı bilgiyi Belediyemiz Kültür Müdürlüğü’nden öğrenebilirsiniz.

 

17. Engelli Vatandaşların Ulaşımı Konusunda Danışabileceği Bir Biriminiz Bulunuyor Mu?
Belediyemizin Yerel Gündem 21 bünyesinde Engelliler Merkezi bulunmaktadır. Engelli vatandaşların ulaşımı konusunda 444 51 44 nolu iletişim merkezimizi arayabilirsiniz.

 

18. Cenazem Olduğunda Önce Ne Yapılmalı?
Ölüm esnasında; hastanede ölen kişi için hastane hekimliğine, evinde ölenler için bağlı oldukları İlçe Belediyesi Sağlık İşleri Müdürlüğü Tabibine, adli vaka olarak kabul edilen vefat durumları için Savcılık Makamı’na, köylerde ölenler için Köy Muhtarlığı’na müracaat edilip, vefat eden kişinin kimliği müracaat yerine bırakılmak suretiyle Ölü Gömme İzin Kağıdı (Defin Belgesi) alınır. Yurtdışında vefat edenler için havaalanı doktorundan alınan defin belgesinin aslı ile müracaat edilir.

 

19. Cenaze Defin Ücreti Ne Kadardır?
2015 yılı Mezarlıklar Şube Müdürlüğü ücret tarifesine göre Malatya merkez için cenazenin yıkama, kefenleme, nakil, morg ve yer ücreti dahil olmak üzere 500 TL ’dir. Bu ücret hizmet kaleminin eksikliğine göre azalabilir.

 

20. Fakir Cenazelerde Ne Yapmak Gerekir?
Cenazenin durumunu beyan eden tasdikli, imzalı belge (muhtarlıktan alınan fakir il mühaberi) istenir. Bu durumda tüm hizmetler Malatya Belediyesi’nce karşılanır ve ayrıca hiçbir ücret talep edilmez.

 

Yukarıda belirtilen birim ve telefon numaralarında sonuç alınamaması halinde 7 gün 24 saat hizmet veren 444 51 44 nolu Çağrı Merkezi’mizi arayabilirsiniz.